Go to content


ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
LIFE (LIFE+) PROGRAMME


..........................................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................................................

ERASMUS+ (ERASMUS, LLP) PROGRAMME

A Rounder Sense of Purpose: Integrating ESD educator competences into educator training (RSP)

..........................................................................................................................................................................................................


Improving lowland forest habitats for Birds in Cyprus (LIFE13 NAT/CY/176)

..........................................................................................................................................................................................................


Reforestation in the South of Europe as a profession for the future (VALGREEN)

..........................................................................................................................................................................................................


ICT-enabled Education for Sustainable Development (ERASMUS-ICT)

..........................................................................................................................................................................................................

Education for Sustainable Development in Protected Areas and Biosphere Reservers for post-graduate students (ESD)

..........................................................................................................................................................................................................

Πανεπιστημιακοί Εκπαιδευτικοί για την Αειφόρο Ανάπτυξη (University Educators for Sustainable Development - UE4SD)

..........................................................................................................................................................................................................

Ανάπτυξη διεπιστημονικού προγράμματος για τις Κλιματικές Αλλαγές και την Αειφόρο πολιτική (CLIMASP)

..........................................................................................................................................................................................................


ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ


Ευπάθεια του ενδημικού Cedrus brevifolia: Ανίχνευση των γονιδίων και των γνωρισμάτων φαινοτυπικής ποικιλότητας που συνδέονται με την προσαρμογή (CEDRUS)

..........................................................................................................................................................................................................

Πρότυπα κατανομής της βιοποικιλότητας (χλωρίδα και ασπόνδυλη πανίδα) ως προς την τοπική κλιματική μεταβολή στην Κύπρο

..........................................................................................................................................................................................................

Επιπτώσεις των κλιματικών αλλαγών στα τοπικά ενδημικά φυτά του Εθνικού Δασικού Πάρκου Τροόδους (TROODOS)

..........................................................................................................................................................................................................

Xρήση μαθηματικών μοντέλων για την ανάλυση των επιπτώσεων διαφόρων βιολογικών και κοινωνικών παραγόντων στη βιοποικιλότητα του Δάσους της Πάφου (PAFOS)

..........................................................................................................................................................................................................

Μελέτη της οικολογίας και συμπεριφοράς σαυρών του είδους Acanthodactylus schreiberi σε θινικό οικοσύστημα της Κύπρου (ACANTHODACTYLUS)

..........................................................................................................................................................................................................

Η εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη ως πλαίσιο εκπαίδευσης νεοδιορισθέντων εκπαιδευτικών: ποιοτικοί εκπαιδευτικοί για ποιοτική εκπαίδευση (INDUCTION)

..........................................................................................................................................................................................................

Εκτός τόπου (Ex situ) Διατήρηση Απειλούμενων Ενδημικών Φυτών της Κύπρου (EX SITU)

..........................................................................................................................................................................................................

Phytoremediation of heavy metal contaminated sites in Cyprus (PHYTOREMEDIATION)

..........................................................................................................................................................................................................

Βιολογία Διατήρησης τεσσάρων φυτικών ειδών προτεραιότητας της Οδηγίας 92/43/ΕΟΚ        

..........................................................................................................................................................................................................

Μέθοδοι Παρακολούθησης των Παράκτιων Οικοσυστημάτων - Εφαρμογή της Οδηγίας Πλαίσιο για τα Ύδατα 2000/60/EΚ              

..........................................................................................................................................................................................................

Μελέτη των ακραίων μεταβολών του μελλοντικού κλίματος στην περιοχή της Κύπρου (CLIMA)

..........................................................................................................................................................................................................

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ

Global Tree Seed Bank Project (TREE-SEED)

..........................................................................................................................................................................................................

Εκπόνηση Σχεδίου και Υποβολή Προτάσεων για τη Διαχείριση, Ανάπτυξη και Αξιοποίηση του Εθνικού Δασικού Πάρκου Ακάμα

..........................................................................................................................................................................................................

Έκθεση για την Κατάσταση του Περιβάλλοντος στην Κύπρο (SOER)

..........................................................................................................................................................................................................

Ετοιμασία Στρατηγικής για τη Βιοποικιλότητα (Βιολογική Ποικιλομορφία) στην Κύπρο

..........................................................................................................................................................................................................

European Native Seed Conservation Network  (ENSCONET)

..........................................................................................................................................................................................................

Ετοιμασία Διαχειριστικών Σχεδίων για τις περιοχές του Δικτύου Natura 2000 "Σκούλλη" και "Αλυκός Ποταμός - Άγιος Σωζόμενος" (MGN-PLAN)

..........................................................................................................................................................................................................

Υλοποίηση Σχεδίων Παρακολούθησης Οικοτόπων και ενός Ερπετού μέσα σε Περιοχές του Δικτύου Natura 2000 στην Κύπρο    

..........................................................................................................................................................................................................

Τα πενήντα κορυφαία (Top 50) Φυτά των Νησιών της Μεσογείου (TOP 50)

..........................................................................................................................................................................................................

Μεταφορά αρώματος από τριανταφυλλιές ποικιλίας Rosa damascene σε υβρίδια τσαγιού μέσω διασταύρωσης (ROSA)  

..........................................................................................................................................................................................................

Καταγραφή, αξιολόγηση και χαρτογράφηση των τύπων οικοτόπων, της χλωρίδας και της πανίδας στην περιοχή «Φουντουκοδάσος Πιτσιλιάς»

..........................................................................................................................................................................................................

Διαχείριση και Αξιολόγηση της Οικολογίας των Τεχνητών Υγροβιότοπων της Κύπρου (MACAW)

..........................................................................................................................................................................................................

Camping, Fitness & Environmental Education (CAFE)       

..........................................................................................................................................................................................................

Environmental Education for Educators (3E)                       

..........................................................................................................................................................................................................

Συνεργασία για τη διατήρηση σπάνιων ενδημικών ειδών μέσα στην πράσινη γραμμή (PMR)

..........................................................................................................................................................................................................

Youth Activism

..........................................................................................................................................................................................................

Genetic characterization of Chelonia mydas in Cyprus (CHELONIA)

..........................................................................................................................................................................................................

Σχεδιασμός και εφαρμογή περιβαλλοντικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων με επίκεντρο την περιοχή Πεδουλά και της ευρύτερης

..........................................................................................................................................................................................................

Ετοιμασία εκπαιδευτικού, διαδραστικού CD για το Εθνικό Δασικό Πάρκο Αθαλάσσας (CD)

..........................................................................................................................................................................................................

Παροχή υπηρεσιών για την εφαρμογή του προγράμματος αναπαραγωγής ερπετών σε αιχμαλωσία (SNAKES)

..........................................................................................................................................................................................................

Δημιουργία εκπαιδευτικής βαλίτσας στα πλαίσια του έργου "Αποκατάσταση και Διαχείριση της Λίμνης Ορόκλινης" (LIFE10 NAT/CY/716 - VALITSA)

..........................................................................................................................................................................................................

Back to content