Nature Conservation Unit - Chrysanthi Kadji-Beltran - Μονάδα Διατήρησης της Φύσης

Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού

Nature Conservation Unit - Chrysanthi Kadji-Beltran

 


Η Δρ. Χρυσάνθη Κάτζη Μπελτράν αποφοίτησε από την Παιδαγωγική Ακαδημία Κύπρου το 1993. Ειδικεύτηκε στη διδακτική των φυσικών επιστημών (MSc Science Education) και στην περιβαλλοντική εκπαίδευση (PhD in Education) στο Πανεπιστήμιο του Warwick στην Αγγλία. Η διδακτορική της διατριβή εξέταζε τη δυνατότητα χάραξης πολιτικής στην εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία μέσα από την αξιολόγηση τρεχόντων προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Έχει εργαστεί στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου ως συντονίστρια του προγράμματος εκπαίδευσης των συντονιστών δασκάλων για τα Οικολογικά Σχολεία και έχει ασχοληθεί εκτενώς με την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία (1996 - 2003).

Κατά το 2003 - 2005 εργάστηκε ως μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Ινστιτούτο Περιβαλλοντικών Επιστημών του Πανεπιστημίου της Ζυρίχης και συνεργάστηκε με την Ερευνητική Ομάδα Μάθησης στις Περιβαλλοντικές και Φυσικές Επιστήμες του Πανεπιστημίου Κύπρου, στα πλαίσια του προγράμματος ΒΙΟΠΑΙΔΕΙΑ, (χρηματοδότηση ΙΠΕ) στο οποίο είχε κύριο ρόλο στο συντονισμό και την υλοποίησή του. Το πρόγραμμα διερευνούσε την βιοποικιλότητα, ως έννοια και αξία στην αρχική εκπαίδευση των δασκάλων της δημοτικής εκπαίδευσης και υλοποιήθηκε από ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων ακαδημαϊκών ιδρυμάτων στην Κύπρο, Ελβετία, Αγγλία και Γερμανία.

Η Δρ. Κάτζη συμμετείχε με παρουσιάσεις του ερευνητικού της έργου σε πολλά τοπικά και διεθνή συνέδρια. Το έργο της έχει δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά, πρακτικά συνεδρίων με αξιολόγηση, και κεφάλαια σε βιβλία. Είναι μέλος του British Ecological Society και του MEdies.

Από τον Ιανουάριο του 2007 εργάζεται ως επίκουρος καθηγήτρια στο Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Frederick και διδάσκει περιβαλλοντική εκπαίδευση και διδακτική των φυσικών επιστημών. Την ενδιαφέρει η έρευνα στον τομέα της εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία, και ειδικότερα την εκπαίδευση για βιοποικιλότητα και η αναζήτηση μεθόδων και πρακτικών για την πιο αποτελεσματική και ολιστική παρουσία των θεμάτων αυτών στην εκπαίδευση. Η παρούσα της ερευνητική δραστηριότητα περιλαμβάνει την διερεύνηση των αντιλήψεων και της αυτοεπάρκειας των νέων δασκάλων σε θέματα εκπαίδευσης για τη βιοποικιλότητα, στο δημοτικό σχολείο. Ταυτόχρονα διερευνά το ρόλο των διευθυντών - ηγετών στην ανάπτυξη του θεσμού των αειφόρων σχολείων σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.


Βιογραφικό σημείωμα

 
 
 
Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού